Alarmplatformen
Til at styre alarmsystemet har vi udviklet Alarmplatformen, som er et stykke avanceret software, som på få sekunder koordinerer kommunikationen imellem den der aktivere alarmen, alarmcentralen og videre ud til private vagter eller Politi.
Alle alarmenheder har tilhørende app
Til alle Alarmselskabets alarmenheder følger der en app, som benyttes til at styre eller ændre opsætning på Overfaldsalarmen / Tryghedsalarmen / Butiksalarmen. Til hver alarmenhed kan oprettes en bruger med eget brugernavn og adgangskode. Brugeren kan logge ind og se den rute, som enheden har gået eller kørt, og samtidig kan man se, hvor alarmen befinder sig netop nu.
Hver Overfaldsalarm / Tryghedsalarm og Butiksalarm har et unikt nummer, så det er nemt at finde frem til enheden, hvis den skulle blive væk. Alarmselskabets app’en kan også benyttes til at afmelde en eventuel fejlalarm. Skulle man ved en fejl aktivere sin alarm, kan man ved hjælp af app’en sende en besked til alle modtagere af alarmen, så de ved, at det var en fejl, og at alarmen skal ignoreres.
Når alarmen er gået, kan alle vagtselskaber og vagter, der er tilknyttet, med det samme følge med “live”, og de får hurtigt besked om, hvor de skal sætte ind. Efterfølgende kan de via deres app beskrive hændelsen med billeder, video og tekst, så man kan dokumentere hændelsen overfor myndigheder og andre.
Alarmerne virker som “stand alone” – Det betyder at det ikke er nødvendigt med tilkobling af Alarmselskabets app.
DOWNLOAD VORES APP
Hent Alarmselskabets App ned til din Smartphone.
Bemærk det kræver et login for at den kan benyttes.
Alarmselskabets Alarmplatform
Giver adgang til alle funktioner, nem at administrere og giver dig et hurtigt overblik.
Alle ser på samme Alarmplatform
Alarmplatformen viser samme billede til alle aktører. Det betyder, at du som kunde ser nøjagtigt det samme på skærmen, som alarmcentralen og vagtselskabet ser. Det gør det nemmere for alarmcentral, vagtselskab og virksomhed at kommunikere internt, så misforståelser undgås.
Vagtselskab og vagt kan på deres mobiltelefon følge alarmenhedens position, så snart alarmen aktiveres. På den måde sikrer vi, at det altid er den vagt, som er tættest på, der kommer dig eller din medarbejder til undsætning. Det giver hurtig udrykning og større tryghed til dine medarbejdere – og netop de to aspekter er Alarmselskabet’s vigtigste formål og absolut højeste prioritet.
Alarmplatformen får enderne til at mødes…
Alarmplatformen er stedet, hvor man som administrator skaber sig det store overblik. Her kan man opsætte flere Overfaldsalarmer eller Tryghedsalarmer og man kan nemt følge alle enhederne på det digitale oversigtskort.
Alarmplatformen er nem at overskue og kan betjenes af de fleste – også folk uden IT-kundskaber. Alarmselskabet sørger for grundig oplæring af den person, som skal betjene alarmplatformen i det daglige, og skulle der mod forventning opstå problemer, er I altid velkommen til at kontakte os.
Tanken bag sikkerhedsniveauet
Ikke alle virksomheder eller personer har samme behov for sikkerhed eller tryghed. Derfor kan du hos Alarmselskabet vælge det sikkerhedsniveau, som passer til din eller din virksomheds aktuelle behov. Skulle behovet ændre sig, er det nemt og hurtigt at tilpasse sikkerhedsniveauet.