SIKKERHEDSsalarm
Mange virksomheder gør en meget stor indsats for at skabe trygge rammer om deres ansatte. Men uanset hvor mange forbehold man tager i form af sikkerhedsudstyr, kurser og regler, så vil der ske ulykker på jobbet. Det er her en Sikkerhedsalarm har sin berettigelse. Hurtig og effektiv hjælp på stedet.
Et hurtigt overblik på under 60 sek. Åbner i nyt vindue.
Enkel og effektiv sikkerhedsalarm
På samme måde som Overfaldsalarmen, fungerer Sikkerhedsalarmen ved at holde SOS-knappen nede i ca. 3 sekunder.
Med det samme ringer alarmenheden op til Alarmcentralen. Alarmcentralen kan kommunikere direkte med den nødstedte og konstatere om vedkommende er kommet til skade. Samtidig kan de på deres skærm se, hvor den nødstedte befinder sig og se hvad der står i forholdsordren tilhørende vedkommende. Herefter sørger de for at den nødvendig hjælp hurtigt bliver tilkaldt.
Forholdsordren udarbejdes i samarbejde med virksomhedens arbejdsmiljøgruppe eller ledelsen i virksomheden. Forholdsordren indskrives ved oprettelse Sikkerhedsalarmen.
Kontakt vores salgs og support team øverst på siden eller ring +45 8643 9100 for at høre mere om sikkerhedsalarmen.
Få ekstra sikkerhed på jobbet
Arbejder I eksempelvis med maskiner eller andet farligt værktøj, hvor der er høj risiko for at der sker ulykker?
Så kan man med en Sikkerhedsalarm og et enkelt tryk på SOS-knappen, få hurtig hjælp. “Jamen, vi har jo en mobiltelefon” tænker du måske? Men det er ikke sikkert den tilskadekomne er i stand til at betjene en telefon når ulykken indtræffer.
Går man f.eks. i chok, kan man være ude af stand til at betjene “komplekse” enheder end én, hvor man kun skal trykke på én enkelt knap. Med Sikkerhedsalarmen fra Alarmselskabets får I tryghed og sikkerhed på arbejdspladsen, såfremt uheldet skulle være ude.
Alarmselskabets har altid gratis fragt, konkurrencedygtige priser og en helt igennem transparent forretningsmodel – uden skjulte gebyrer.
Download en brochure
Sikkerhedsalarmen fra Alarmselskabet, giver alle medarbejdere en meget større sikkerhed og tryghed i hverdagen. Skulle man komme ud for en ulykke kan man med et hurtigt tryk på alarmen, sende en alarm til eksempelvis kollegaer, leder eller direkte til vores alarmcentral. Således kan de hurtigt sørge for at få hjælpen frem til den nødstedte medarbejder.
I brochuren finder du en kort beskrivelse af vores services.
Større tryghed om natten
En af vores kunder, der i dag trykker store mængder af mærkater og labels til forskellige produkter, har personale som om natten sørger for at betjene alle trykmaskiner.
Skulle ulykken være ude og en person kommer til skade, så er der ikke nogen til at komme vedkommende til hjælp. De har ikke mulighed for at benytte en mobiltelefon, da støjniveauet er meget højt.
Derfor har virksomheden besluttet at alle medarbejdere, som håndterer trykmaskinerne om natten, skal have en Sikkerhedsalarm på sig. Dermed kan de på sekunder, via alarmenheden konstatere at hjælpen er på vej.
Alarmselskabets har altid gratis fragt, konkurrencedygtige priser og en helt igennem transparent forretningsmodel – uden skjulte gebyrer.
Hvilke erhverv kan have gavn af en Sikkerhedsalarm?
Alle kan jo i princippet komme ud for en ulykke og dermed have brug for en Sikkerhedsalarm.
Dog er der alligevel nogle brancher som skiller sig ud, da risikoen for ulykker her er væsentlig større end normalt. Vi har beskrevet nogle af dem herunder.
Detailhandlen er i større grad blevet en udsat gruppe. De senere år er det blevet sværere for tyvene at skaffe kontanter, da der bliver handlet kontantløst i større grad. Derfor går tyvene efter de vare, som hurtigt kan omsættes til kontanter som elektronik. Det sker ofte i ydertimerne, hvor bemandingen og besøgstallene er lavere.
Med en Tryghedsalarm kan medarbejderne hurtigt få hjælp af f.eks. vagt, kollegaer eller politi i yderste tilfælde. Fordelene for butiksindehaveren ved at tilbyde medarbejderne en tryghedsalarm er mange og klart et plus for forretningen.
Ved alenearbejde skal der altid træffes forholdsregler som sikrer trygge arbejdsforhold og forhindrer at man udsættes for unødig frygt for alenearbejde. Desuden skal det sikres, at man har mulighed for at tilkalde hjælp hurtigt. En Tryghedsalarm fra GSA Secure er en af de forholdsregler man som virksomhed kan træffe og tilbyde sine ansatte i forbindelse med alenearbejdet. Det kan være man er den eneste, der er tilstede på arbejdspladsen eller man er alene i en afdeling i en større virksomhed, hvor det er svært at få fat i en leder eller en kollega.
Som skovarbejder arbejder kan alenearbejde opstå. Selvom der er strenge krav til sikkerheds udstyret, og der måske er aftalt, at man skal ringe til sin kollega/chef på aftalt tidspunkt for at informere om, hvor man befinder sig, kan ulykken indtræde kort efter. Det er ikke sikkert man har mulighed for at tilkalde hjælp, eller man har rykket position siden man informerede baglandet. Hvad så? Ulykkens karakter variere, men finder man sig i den situation, at kender man ikke den nøjagtige position, eller ikke kan betjene mobil telefonen, kan en Tryghedsalarm fra GSA Secure være svaret. Et enkelt tryk og hjælpen er på vej, uanset hvilket abonnement der vælges.
Som håndværker kan man ofte være alene ude på forskellige opgaver, hvor man både arbejder i højden og med forskellige maskiner. Når man er af sted alene, hvordan er man så dækket ind, hvis man kommer ud for en ulykke? Kan man betjene en mobil telefon? hvis man er faldet af stilladset/taget, har skåret sig selv, eller på anden vis er kommet til skade, eller telefonen er gået i stykker i ulykken. Hvordan får man hjælp? Med en Tryghedsalarm fra GSA Secure, som kan klipses fast i f.eks. bukserne, kan man ved et enkelt tryk få hurtigt hjælp uanset valget af abonnement.
Man kan være ret udsat som chauffør. Det kan være alt lige fra overfald til ulykker, man ikke kan forudsige. Køre man f.eks. med forskelligt gods og skal håndtere både gaffeltruck og kran for at leverer varen, kan dette ofte foregå afsides. Det betyder, at kommer du til skade ved flytningen af varen, hvor kommer hjælpen fra? Alt afhængig af skadens karakter, er det slet ikke sikkert man er i stand til at kalde på hjælp, håndtere en mobil telefon, hvis man har sådan en på sig. Her vil en Tryghedsalarm fra GSA Secure være meget behjælpeligt. Ved kun et tryk i ca. 3 sekunder er der hjælp på vej uanset, hvilken løsning der vælges.
Inden for industrien er der mange arbejdsopgaver, hvor man som medarbejder er eksponeret for fare. Operere man store industrimaskiner, vedligeholder maskiner ect., arbejder i højderne eller på anden måde arbejder i risikozonen, hvor risikoen for ulykker forhøjes ved alenearbejde, er tryghed i højsædet. Kommer man i klemme eller på anden måde tilskade, hvor det at betjene en mobil telefon måske ikke er muligt, skal det være nemt at få hjælp.
Det er her Tryghedsalarmen fra GSA Secure kommer til sin ret. Ingen svær betjening, ét enkelt tryk på Tryghedsalarmen og hjælpen er på vej.
Der er mange andre brancher, hvor usikkerheden ved arbejdet er til stede. Det kunne være et bosted eller krisecenter, hvor man ved arbejdet er udsat og trygheden i at vide, at hjælpen er lige ved hånden gør måske man bedre kan håndtere risikoen ved ens valgte arbejde.
vi har transparente priser og derfor ingen overraskelser
En Telealarm er:
Ekstra sikkerhed til alle ansatte.
Virker overalt, både indenfor og udenfor.*
Yderst effektiv med direkte opkald til alarmcentral.
Direkte og lynhurtig kontakt til ambulance.
TELE Alarm
KUN ERHVERV- *Pris de første 6 md. kr. 379,-
- Døgnåben Alarmcentral
- Privat Vagtselskab
- 30 dages fortrydelsesret
- Bindingsperiode 6 måneder
- Opsigelsesvarsel løbende måned + 30 dage
VIP Alarm
KUN ERHVERV- *Pris de første 6 md. kr. 479,-
- Døgnåben Alarmcentral
- Privat Vagtselskab
- 30 dages fortrydelsesret
- Bindingsperiode 6 måneder
- Opsigelsesvarsel Løbende måned + 30 dage
En VIP Alarm er:
Ekstra tryghed til alle ansatte.
Virker overalt, både indenfor og udenfor.*
Yderst effektiv med direkte opkald til alarmcentral.
Direkte og lynhurtig til ambulance.
Tilkald af vagt fra privat vagtselskab.**
*Bemærk – Prisen er pr. enhed. Læs det med småt og hent vores aftalevilkår nederst på siden.
**VIP Alarm er inkl. én (1) alarmkørsel med privat vagt om året. Dette er enkelt og nemt at overskue og I har altid privat vagter til at hjælpe og assistere i nødsituationer. Prisen for én ekstra alarmkørsel med privat vagt kr. 1.999,- ex. moms. Ved bestilling af flere alarmenheder kan der være rabatter at opnå.
Kontakt os i dag for at få et tilbud.
Vi sidder klar til at rådgive dig
Har du spørgsmål, er du altid velkommen til at ringe eller skrive til os. Benyt enten kontaktformularen nederst på siden eller klik på knappen, så kontakter vi dig inden for 24 timer. Ellers er du velkommen til at ringe på tlf. 8643 9100
Telefonen er åben man - ons. fra kl. 8.00 til 16.30 Torsdag fra kl. 8.00 til 16.00 og fredag fra kl. 8.00 - 15.00.
Vi sidder klar til at rådgive dig
Har du spørgsmål, er du altid velkommen til at ringe eller skrive til os. Benyt enten kontaktformularen nederst på siden eller klik på knappen, så kontakter vi dig inden for 24 timer. Ellers er du velkommen til at ringe på tlf. 8643 9100
Telefonen er åben man - ons. fra kl. 8.00 til 16.30 Torsdag fra kl. 8.00 til 16.00 og fredag fra kl. 8.00 - 15.00.