Velkommen til Alarmselskabet Engros

Alarmselskabet er for kunder, der ønsker at skabe en tryg og sikker hverdag for sine medarbejdere. Vi sætter den personlige sikkerhed i højsædet og arbejder hårdt på at sikre, at alle kan føle sig trygge på deres job. Vi er tryghed på arbejdspladsen – alt i én samlet løsning.

Alarmselskabet Personlig sikkerhed

Alarmselskabet tilbyder kort fortalt

Effektiv personsikring

Top professionel personsikring- alle dage, hele året – inklusiv helligdage.

Proff alarmcentral

Autoriseret alarmcentral med døgnbemanding og direkte opkald til Politi eller Ambulance.

Sikker overfaldsalarm

Markedets bedste og mest sikre 4G overfaldsalarm med 2-vejs kommunikation.

Private vagter

Mulighed for ekstra sikring af mere end 1000 sikkerhedsvagter fordelt over hele Danmark.

Smart Alarmplatform

Sikker alarmplatform – alle overfaldsalarmer opsættes, effektueres og kontrolleres.

Glade medarbejdere

Trygge rammer giver et godt arbejdsmiljø, glade medarbejdere og dertil tilfredse kunder.

Kunden kan vælge imellem to alarmenheder

Alarmselskabet Personlig sikkerhed

1) Serie 1 med display.

God til håndværkeren, landmanden og steder hvor et armbånd er den bedste løsning. Er IP67 godkendt og kan holde til hårdt brug. Er testet i samarbejde med SEGES Landbrug & Fødevarer.

Alarmselskabet Overfaldsalarm, Tryghedsalarm og Butiksalarm

2) Serie 8 med clips

God til P-vagten, Tog-kontrolløren og steder hvor en bælteclips er den bedste løsning. Er IP67 godkendt og kan holde til rigtig meget. Er testet i samarbejde med Q-Park.

Du kan vælge imellem to aftaler

1) Fortjenesten på den korte bane

Du eller din virksomhed kan indkøbe alarmenheden til en kostpris på kr. 500,- og leverer den til kunden til en udsalgspris på kr. 995,- / Abonnement for Tele Alarm er kr. 149,- pr. md. Der er i denne model kun avance på alarmenheden, ikke på selve abonnementet.

2) Fortjenesten på den lange bane

Du eller din virksomhed kan kan indkøbe alarmenheden til den fulde pris på kr. 995,- og efterfølgende få kr. 50,- pr. md. pr- alarmenhed i hele abonnementet levetid. Der er i denne model kun avance på abonnementet, ikke på alarmenheden.

Alarmselskabet tilbyder dig og dine kunder en simpel prisstruktur

En Telealarm er:

Er til både til B2B og B2C.

Tryghed til alle ansatte.

Virker i overalt, både inde og udenfor.

Yderst effektiv med opkald til alarmcentral. (Rednings-Ringen)

Direkte kontakt til 112 ved nødsituationer. (Politi, ambulance og beredskab) 

En VIP Alarm er:

Er til både til B2B og B2C.

Tryghed til alle ansatte.

Virker i overalt, både inde og udenfor.

Yderst effektiv med opkald til alarmcentral. (Rednings-Ringen)

Direkte kontakt til 112 ved nødsituationer. (Politi, ambulance og beredskab) 

Tilkald af vagt fra privat vagtselskab.**

*Bemærk – Installatøren / forhandleren fakturerer selv kunden og vi fakturerer Installatøren / forhandleren hver den første i måneden.

Det med småt: Ovenstående er inkl. Døgnovervåget alarmcentral, SIM-Kort, Alarmplatform og 1 års garanti på alarmenheden. Vi sender naturligvis alarmerne uden beregning.

Bindingsperiode

Der er 6 md. bindingsperiode på abonnementet. Der kan oprettes en finansieringsløsning på alarmenheden, såfremt dette ønskes. Der kan også tilkøbes en ekstra serviceaftale. Så er der telefon support på opsætning og vejledning i brugen af alarmenheden året rundt. Priserne gælder for begge alarmenheder Serie 1 og Serie 8. 

Første måneds abonnement betales ved oprettelse.

Finansieringsaftale

Alle alarmenheder kan finansieres over 6 måneder. Prisen for de første 6 måneder er henholdsvis 299,- ved Tele Alarm og 399,- ved VIP Alarm. Efter 6 måneder falder prisen til henholdsvis 149,- ved Tele Alarm og 249,- ved VIP Alarm.

Der flere muligheder for finansiering af alarmenheder. Hent vores prisliste nederst på siden. 

Fortrydelse af bestilling

Skulle kunden have fortrudt sit valg af abonnement, kan dette altid ændres til et andet abonnement uden yderligere omkostninger.

Såfremt kunden fortryder bestillingen inden for 30 dage, tilbagebetales det fulde beløb. Fortrydelsen af købet kan kun ske ved, at enheden leveres tilbage i samme stand som modtaget.

Ønsker du at returnere alarmenheden, sender du blot kassen med alarmenheden samt indhold retur til vores adresse. Sørg for at vedlægge dit kontonummer. Vi vil derefter annullere din bestilling og tilbagebetale det indbetalte beløb hurtigst muligt. Ved abonnement skift betales/udbetales differencen imellem abonnementerne.

Oprettelse af konto

Bemærk venligst, at det er nødvendigt at oprette en konto ved bestilling, da din virksomhed efterfølgende skal have mulighed for at ændre i de oplyste data. Vi sender kun beskeder til den, som bestiller alarmerne, og vedkommende får automatisk status som administrator (Admin) på Alarmplatformen.

Mobilnetværk

Tele Alarm dækker det meste af verden. Alarmerne kræver forbindelse til GSM/2G/3G/4G netværket. VIP Alarm – med privat vagtselskab – dækker kun i Danmark.

Såfremt der ikke kan opnås kontakt til de personer, som er defineret i forholdsordren, og alarmcentralen i yderste konsekvens bliver nødsaget til at sende en vagt, vil der blive opkrævet et gebyr på DKK 1.999,00.

Bemærk venligst: Alarmselskabets personalarmer må kun benyttes til nødopkald! Dette er, når en person er i umiddelbar fare for overfald eller er ramt af en ulykke. Misbruges Alarmsystemet til andet formål, risikerer man lukning af abonnementet med øjeblikkelig virkning.

Vi henviser i øvrigt til vores aftalevilkår. Alle priser er ekskl. moms.

Hvis du ønsker at høre mere om mulighedrne


Autoriseret Alarmselskab

Alarmselskabet er et danskejet alarmselskab, som er autoiseret af myndighederne til at varetage alarmopkald og vi følger selvfølgelig alle regler jævnfør persondata og dermed GDPR.

En del af Sikringsvagten

Alarmselskabet er medlem af Sikringsvagten og samarbejder med flere danske aktører omkring sikkerhed inden for flere forskellige brancher.