Vejledning til GSA Secure Alarmplatform

Herunder finder du vejledningen til GSA Secure Alarmplatform.

Alarmplatformen er stedet, hvor man som administrator skaber sig det store overblik. Her kan man opsætte flere alarmer eller kropskameraer.

Alarmplatformen er nem at overskue og kan betjenes af de fleste – også folk uden it-kundskaber.

I velkomst-mailen, som du har modtaget fra GSA Secure, finder du username som er din e-mailadresse samt password, så du efterfølgende kan logge ind på www.gsaserver.com. Her har du mulighed for at “følge” alle de enheder, der er oprettet i dit system.

Øverst på siden finder du din virksomheds unikke “Firma kode” Denne kode er Jeres ID og må ikke videregives til tredjemand.

Operational order (forholdsordre)

Det er VIGTIGT at udfylde ”Operational order” inden alarmen tages i brug. Operational order bestemmer, hvilke aktioner der skal foretages ved alarmafgivelse og sendes direkte til kontrolcentralen. Kontrolcentralen vil herefter give besked til de af kunden angivne aktører eller vagtselskaber. Såfremt der er valgt kontakt til vagt, sendes Operational order ligeledes til vagtselskabet.

Klik på e-mailadresse >Operational order.

På næste side udfyldes selve forholdsordren.

Det er VIGTIGT, at forholdsordren indeholder de oplysninger som kontrolcentral og vagt skal modtage ved tryk på alarmen. Såfremt der sker ændringer, SKAL forholdsordren opdateres. Ellers modtager Kontrolcentral, vagt og andre aktører ikke de korrekte oplysninger.

Udfyld tekstfeltet med aktioner ved alarmafgivelse.

Eksempel:

#1 Ring til Leder Jens Jensen tlf. +45 1234 5678
#2 Ring til produktionschef tlf. +451234 5678

Eksempel:

Politi/Vagt bedes benytte port 2
Kode til port 7 er 123456

Det med småt: VIGTIGHEDEN af OPERATIONAL ORDER (Forholdsordre)

Det er dit og virksomhedens ansvar, at forholdsordre oprettes og ajourføres ved ændringer (f.eks. nye kontaktpersoner og telefonnumre).

Ved alarmmodtagelse, hvor kontrolcentralen forgæves foretager handlinger efter forholdsordrens angivelser, og disse ikke er opdateret på korrekt vis af kunden, kan vagtcentralen været nødsaget til at sende en vagt på kundens regning. Prisen for udsendelse af vagt er DKK 1.999 plus moms. Dette beløb trækkes på kundens kreditkort eller faktureres uden yderligere ophold og uden forvarsel.

USER MANAGEMENT (Bruger administration)

På siden med USER MANAGEMENT kan alle alarmenheder ses, der er tilkoblet virksomheden. 

På siden kan du oprette ny bruger ADD NEW USER. I bjælken MANAGE kan der slettes brugere, og ved klik på det grønne ikon kan du administrere den enkelte brugers konto.

TAKE OVER – her kan du rette den enkelte brugers oplysninger.

RESET PASSWORD – såfremt brugeren har glemt passwordet, kan her fremsendes nyt.

ALARM REPORT – ved klik på denne, kan du printe rapport over de alarmer, der er blevet foretaget.

På det digitale oversigtskort kan den aktuelle position på enhederne ses. Du kan kun se en alarm af gangen ved at klikke på det røde ikon i bjælken MAP ud for den enkelte bruger. 

Bemærk! At SHOW MAP kun viser aktive alarmer.

Vejledning – brugerregistrering

Her oprettes brugere på alarmsystemet…

Når du har modtaget din Enhed, bedes du foretage dig følgende:

  • Alarmen sættes til opladning med den tilhørende lader.
  • Oplades første gang i 8-12 timer, herefter dagligt 3-5 timer.
  • Tænd alarmen.

Registrering af din enhed

Gå ind på gsaserver.com og klik på ”Create an account” nederst på siden eller tryk her.

Vedlagt finder du firmaets company code. På alarmenheden finder du det unikke device id-nummer. Company code samt device id-nummer indtastes.

Udfyld med bruger information: brugernavn/E-mail, password, navn og telefonnummer. Tlf. bruger kontrolcentralen ved tvivl spørgsmål om ægtheden af alarmkaldet. Brugernavn og password gemmes til login, når du har downloadet GSA Secure app’en på din Smartphone. Se vejledningen hertil lidt længere nede på siden.

 

Såfremt der er tastet forkert i oprettelsen, kan du slette oplysningerne ved at klikke på DELETE ACCOUNT og oprette på ny.

Når alle oplysninger er korrekte, klik på SAVE.

Du er nu oprettet som bruger af alarmenheden.

Klik på FIND AND CHECK YOUR DEVICE. Du vil her kunne se en SOS-markør på kortet, der viser alarmenhedens aktuelle position.

GSA Secure App

For at hente vores app, søg efter GSA Secure i Google Play eller Apple App Store (App til IOS er pt. under udvikling)

Klik for at download app. Log ind med e-mail og selvvalgte password.

TIL DEN BÆRBAR BUTIKSALARM

VELKOMMEN

alarmselskabet Overfaldsalarm, Tryghedsalarm og Butiksalarm

2 minutters Demo...

Den Bærbar Butiksalarm er til brug ved akut behov for hjælp både inde- og udenfor butikken...

HJÆLP!!!

HVOR OG HVORDAN DEN VIRKER

Bærbar Butiksalarm

Ved behov for hjælp, trykkes på den Bærbar Butiksalarm og på få sekunder, er der kontakt til en døgnbemandet alarmcentral...

SOS!!!

alarmselskabet Overfaldsalarm, Tryghedsalarm og Butiksalarm

Alarmen har 2-vejs kommunikation og kan dermed have direkte kontakt til vores døgnbemandet alarmcentral.

Alarmen har indbygget GPS-tracker og alarmcentralen kan dermed hele tiden følge hvor alarmen befinder sig.

Alarmen har indbygget SIM-kort til kommunikation via mobilnettet. Kan benytte både 2G, 3G og 4G

Alarmen er bygget i solid plast med metalspænde til fastgørelse i f.eks. bælte eller bukserem.

Alarmen er tilkoblet vores Alarmplatform som konstant overvåger, at den altid virker efter hensigten.

Alarmen har indbygget automatisk testalarm og direkte kontakt til kundeservice hos Alarmselskabet.

Tages hurtigt i brug. Absolut ingen teknisk opsætning!

Alarmselskabet Overfaldsalarm, Tryghedsalarm og Butiksalarm

Hvordan kan
vi hjælpe dig?

Ved eks. verbalt overfald eller tyveri, kan en vagt fra et lokalt vagtselskab tilkaldes, som hurtigt kan hjælpe med at assistere personalet.

Alarmcentralen vil ved overfald, stille opkaldet direkte videre til Politiet, som tager over på sagen.

Brdr. Dahl har valgt at benytte den
Bærbar Butiksalarm i deres butikker

Brdr. Dahl. var på udgik efter et alarmsystem som kunne sikre deres medarbejdere i ydertimerne, hvor de ofte arbejder alene.

Det skulle være et enkelt men effektivt system, som gjorde det nemt for medarbejderne at få hurtig hjælp, skulle det blive nødvendigt. De valgte Alarmselskabet til at håndtere medarbejdernes sikkerhed.

"Fordi det var et enkelt system og en rigtig fornuftig pris som vi blev præsenteret for. Vi er yderst tilfredse med den service vi har fået og hvor enkelt og nemt systemet er at bruge i hverdagen." Udtaler Sus Nielsen, EHS og Risk Prevention hos Brdr. Dahl.

LÆS MERE HER

ELLER KONTAKT OS HER

Det behøver hverken være dyrt eller kompliceret at få et effektivt alarmsystem imod overfald og hjælp ved tyveri i butikken.

Kontakt os i dag på 8643 9100 eller mail@alarmselskabet.dk for at for at høre mere om den Bærbar Butiksalarm.

BESTIL DEN HER

Det er enkelt at få akut hjælp i butikken

VIP Alarm >>>

såsom vagt, politi, ambulance eller de kontaktpersoner som er beskrevet i forholdsordren.*

alarmselskabet Overfaldsalarm, Tryghedsalarm og Butiksalarm

en døgnbemandet og certificeret alarmcentral. De kontakter med det samme alt relevant hjælp...

alarmselskabet Overfaldsalarm, Tryghedsalarm og Butiksalarm

Knappen på alarmen holdes nede i få sekunder - med det samme er der kontakt til...

alarmselskabet Overfaldsalarm, Tryghedsalarm og Butiksalarmalarmselskabet Overfaldsalarm, Tryghedsalarm og Butiksalarm

Ved akut behov for hjælp, trykkes der hurtigt på alarmen...

Tele Alarm

HJÆLP!!!

Tele Alarm >>>

Ved eks. verbalt overfald eller tyveri, kan en vagt fra et lokalt vagtselskab tilkaldes, som hurtigt kan hjælpe med at assistere den nødstedte.

alarmselskabet Overfaldsalarm, Tryghedsalarm og Butiksalarmalarmselskabet Overfaldsalarm, Tryghedsalarm og Butiksalarmalarmselskabet Overfaldsalarm, Tryghedsalarm og Butiksalarm

VIP Alarm

alarmselskabet Overfaldsalarm, Tryghedsalarm og Butiksalarm

Ved akut behov for hjælp, trykkes der hurtigt på alarmen...

HJÆLP!!!

Alarmen har med det samme kontakt til en en døgnbemandet og certificeret alarmcentral. De kontakter med det samme alt relevant hjælp...

De vil ved overfald, stille opkaldet direkte videre til Politiet, som tager over på sagen.